Jako přední česká úvěrová společnost, na kterou dohlíží i Česká národní
banka, bereme ochranu osobních údajů vážně a všechny informace, které od
Vás získáváme, zpracováváme v souladu s platnými právními předpisy. Při
zpracování Vašich osobních údajů se řídíme zejména zákonem č. 101/2000 Sb.,
o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a dále obecným
nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně osobních
údajů (tzv. GDPR). Můžete si být jistí, že Vaše osobní údaje chráníme v
maximální možné míře, která odpovídá technické úrovni dostupných
prostředků.
Chceme k Vám být féroví a transparentním způsobem Vám popsat, jak je v naší
společnosti nakládáno s Vašimi osobními údaji, kde tyto údaje získáváme, k
jakým účelům je využíváme, jak dlouho Vaše osobní údaje zpracováváme, jaká
práva Vám v souvislosti se zpracováním osobních údajů náleží a kam se
případně můžete obrátit, pokud máte pocit, že zpracování Vašich osobních
údajů neprobíhá, tak jak by mělo.
Níže naleznete všechny důležité informace o zpracování osobních údajů s
tím, že tyto informace budeme průběžně aktualizovat.
Obsah
1. Obecné informace a zásady zpracování osobních údajů
2. Jaké osobní údaje zpracováváme?
3. Jakým způsobem zpracováváme osobní údaje?
4. Z jakých zdrojů máme Vaše osobní údaje?
5. Jste povinni nám osobní údaje předávat?
6. Proč a jak zpracováváme Vaše osobní údaje?
6.1. Účely zpracování
6.2. Profilování a automatizované rozhodování
6.3. Registry klientských informací
6.3.1. Zájmové sdružení právnických osob SOLUS
6.3.2. Nebankovní registr klientských informací (NRKI) a Bankovní registr
klientských informací (BRKI)
6.4. Přehled souhlasů se zpracováním osobních údajů
6.4.1. Souhlas s ověřením bonity u poskytovatelů telekomunikačních služeb
6.4.2. Souhlas se zpracováním zdravotního stavu pojišťovnou
6.4.3. Souhlas se zpracováním údajů souvisejících s využitím elektronických
a online kanálů
6.4.4. Souhlas se zpracováním údajů o zdravotním stavu pro potřeby služby
Bezpečná splátka
6.4.6. Souhlas se zpracováním fotografie osoby a občanského průkazu
7. Jak dlouho uchováváme Vaše osobní údaje?
8. Jak se staráme o bezpečnost Vašich osobních údajů?
9. Komu Vaše osobní údaje můžeme předávat?
10. Předání osobních údajů do zahraničí
11. Jaká práva máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů?
12. V jakých případech můžete podat námitku proti zpracování, nezbytném pro
ochranu našeho oprávněného zájmu?
13. Slovníček pojmů
14. Účinnost Informačního memoranda
1.
Obecné informace a zásady zpracování osobních údajů
Naše společnost má celou řadu zákonných povinností, pro jejichž plnění je
nezbytné zpracovávat Vaše osobní údaje. Pokud bychom tak nečinili,
dopustili bychom se porušení zákona, proto v takových případech není možné
zpracování Vašich osobních údajů z Vaší strany jakkoliv ovlivnit. Jedná se
zejména o zpracování osobních údajů pro účely Vaší identifikace a kontroly,
která má sloužit k zabránění zneužívání finančního systému k legalizaci
výnosů z trestné činnosti, dále ověření Vaší úvěruschopnosti a platební
morálky, a v neposlední řadě také pro účely povinné archivace některých
dokumentů. Vaše osobní údaje zpracováváme také pro účely plnění povinností
vyplývajících ze smlouvy, kterou jsme s Vámi uzavřeli, a také pro ochranu
našich oprávněných zájmů. Kromě toho zpracováváme osobní údaje, k jejichž
zpracování jste nám dali souhlas.
Při zpracování Vašich osobních údajů ctíme a respektujeme nejvyšší
standardy ochrany osobních údajů a dodržujeme zejména následující zásady:
a) Vaše osobní údaje vždy zpracováváme pro jasně a srozumitelně stanovený
účel, stanovenými prostředky a stanoveným způsobem, a pouze pro dobu, která
je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování; zpracováváme pouze přesné
osobní údaje a máme zajištěno, že jejich zpracování odpovídá stanoveným
účelům a je nezbytné pro naplnění těchto účelů;
b) Vaše osobní údaje chráníme a zpracováváme způsobem, který zajišťuje
nejvyšší možnou bezpečnost těchto údajů a který zabraňuje jakémukoliv
neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům klientů, k jejich
změně, zničení, ztrátě, neoprávněným přenosům, neoprávněnému zpracování,
jakož i k jinému zneužití;
c) Vždy Vás srozumitelně informujeme o zpracování Vašich osobních údajů a o
Vašich nárocích na přesné a úplné informace o okolnostech tohoto
zpracování, jakož i o Vašich dalších souvisejících právech;
d) Dodržujeme odpovídající technická a organizační opatření k zajištění
dostatečné úrovně zabezpečení odpovídající všem možným rizikům; veškeré
osoby, které přicházejí do styku s Vašimi osobními údaji, mají povinnost
dodržovat mlčenlivost o informacích získaných v souvislosti se zpracováním
osobních údajů.
Naše společnost vystupuje při zpracování Vašich osobních údajů, které od
Vás získala, k naplnění jednoho nebo více účelů, jako tzv. správce osobních
údajů. Naše kontaktní údaje jsou:
Home Credit a. s., IČO: 269 78 636, Sídlem v Brně, Nové Sady 996/25, PSČ:
602 00, E-mail: info@kamali.cz.
Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů: dpo@homecredit.cz.
2.
Jaké osobní údaje zpracováváme?
Identifikační údaje
- osobní údaje sloužící k Vaší jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci,
zejména jméno, příjmení, rodné číslo, adresa trvalého pobytu, číslo a kopie
průkazu totožnosti, podpis atd.
Kontaktní údaje
- osobní údaje umožňující nám kontakt s Vámi, zejména Vámi uvedená
kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné
informace.
Produktové údaje
– osobní údaje o využívání našich služeb, například výška úvěru, číslo
platební karty, úroková sazba, RPSN, údaje týkající se financovaného zboží,
číslo bankovního účtu, údaje o příjmech a výdajích, údaje o splátkách a
jejich splácení, číslo smlouvy, částka čerpání.
Komunikační údaje
– komunikace s Vámi vytváří celou řadu osobních údajů, například informace
o našem vzájemném kontaktu a obsahu komunikace, záznamy hovorů a
e-mailových zpráv, údaje z používání našich internetových stránek a
aplikací, Vaše připomínky, žádosti a přání. Současně Vás informujeme o tom,
že všechny telefonní hovory zaznamenáváme z důvodu prokázání obsahu hovoru
a také za účelem zkvalitnění našich postupů. Pokud si nepřejete, aby byl
Váš hovor nahráván, využijte prosím jiný komunikační kanál.
Profilové údaje
– jsou údaje vypovídající o klientovi, například sociálně-demografické
charakteristiky (věk, pohlaví, rodinný stav, adresa zaměstnavatele, počet
dětí, informace o bydlení a domácnosti, příjmy a výdaje, pracovní zařazení
a zkušenosti, vzdělání), data vypovídající o Vaší bonitě a důvěryhodnosti
(platební morálka, úvěrová historie, výpisy z účtu, úvěrový rating).
Sbíráme také informace o tom, z jakých zařízení k našim službám
přistupujete elektronickou cestou. To nám pomáhá ke zlepšení našich služeb
a Vašeho uživatelského komfortu, stejně jako ke zvyšování bezpečnosti. Mezi
tyto údaje patří IP adresa, informace o prohlížeči a hardwaru zařízení.
Zároveň v tomto ohledu dochází k ukládání tzv. cookies do Vašeho zařízení.
3.
Jakým způsobem zpracováváme osobní údaje?
Způsob, kterým naše společnost zpracovává Vaše osobní údaje, zahrnuje
manuální i automatizované zpracování v našich informačních systémech.
Jedním ze způsobů zpracování osobních údajů naší společností je též
automatizované vyhodnocování (profilování) osobních údajů, při kterém
dochází k vytváření odvozených osobních údajů (více v části 6.2 tohoto
dokumentu). Tuto činnost provádíme zejména pro účely spojené s dodržováním
našich právních povinností a pro účely ochrany našich práv a právem
chráněných zájmů.
Vaše osobní údaje zpracovávají především zaměstnanci naší společnosti a v
potřebném rozsahu také třetí osoby, se kterými máme uzavřenou písemnou
smlouvu obsahující stejné záruky pro zpracování osobních údajů, jaké
dodržuje i naše společnost.
4.
Z jakých zdrojů získáváme Vaše osobní údaje?
Vaše osobní údaje získáváme z různých zdrojů, vždy pouze tehdy, pokud k
tomu máme oprávnění. Základním zdrojem údajů o Vás jste samozřejmě Vy
osobně. Mezi údaje pocházející od Vás řadíme např. ty, které jste nám
sdělili např. v rámci jednání o uzavření smlouvy, při servisní komunikaci,
při vyřizování Vašich požadavků. V některých situacích (např. při ověřování
úvěruschopnosti) nám údaje od Vás nestačí a musíme je zjišťovat i z jiných
zdrojů, kterými jsou veřejné zdroje a třetí osoby. Údaje o Vás také
získáváme vlastní činností, a to zpracováním a vyhodnocováním Vašich
osobních údajů.
Veřejné zdroje
– jedná se o údaje z veřejně přístupných rejstříků, seznamů a evidencí
(např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí,
insolvenční rejstřík - ISIR, databáze Ministerstva vnitra České republiky
obsahující seznam neplatných dokladů, Centrální evidence exekucí, databáze
Bisnode Arachné apod.) a z dalších veřejných zdrojů.
Třetí osoby
– je naší zákonnou povinností (případně naším oprávněným zájmem) ověřovat
Vaši bonitu, platební disciplínu a důvěryhodnost. Abychom to udělali co
nejlépe, využíváme k tomu např. údaje z úvěrových registrů jako je zájmové
sdružení právnických osob – SOLUS (dále jen „SOLUS“), Nebankovní registr
klientských informací (dále jen jako „NRKI“) a Bankovní registr klientských
informací (dále jen „BRKI“). V odůvodněných případech můžeme kontaktovat
Vašeho zaměstnavatele za účelem ověření informací týkajících se Vašeho
zaměstnání.
Interní zdroje
– Vaše osobní údaje mohou vznikat přímo v naší společnosti, a to jak
používáním našich služeb, tak naší interní činností (např. rating klienta).
5.
Jste povinni nám osobní údaje předávat?
Údaje, o které Vás žádáme, opravdu nezbytně potřebujeme, protože nám sběr
těchto údajů ukládá zákon (např. rodné číslo pro účely identifikace) nebo
jsou potřebné pro plnění smlouvy (např. Vaše kontaktní údaje) či ochranu
našich oprávněných zájmů (např. některé informace o Vaší bonitě a
důvěryhodnosti). Pokud nám takové údaje neposkytnete, nemůžeme Vám
příslušný produkt, službu nebo jiné plnění, při kterém od Vás osobní údaj
vyžadujeme, poskytnout. V některých případech od Vás můžeme žádat udělení
souhlasu se zpracováním údajů k určitému účelu zpracování. Takový souhlas
je vždy dobrovolný a jeho neposkytnutí nijak neomezuje přístup k naší
službě nebo produktu. Udělený souhlas je možné kdykoliv odvolat.
6.
Proč a jak zpracováváme Vaše osobní údaje?
6.1. Účely zpracování
Vaše osobní údaje zpracováváme z mnoha důvodů. Každé zpracování přitom musí
mít svůj právní základ. To znamená, že musí být založené na Vašem souhlasu
nebo musí být nezbytné pro:
a) jednání o uzavření smlouvy nebo pro plnění smlouvy nebo
b) splnění právní povinnosti (např. archivační povinnost, nebo povinnost
hodnotit úvěruschopnost) nebo
c) ochranu našeho oprávněného zájmu.
Dále vám ukážeme, za jakými účely zpracováváme Vaše osobní údaje a co je
právním základem pro taková zpracování:
Uzavření a plnění smlouvy
Pro uzavření smlouvy, resp. pro plnění úvěrové smlouvy, kterou jsme s Vámi
uzavřeli, je nezbytné zpracovávat některé Vaše osobní údaje, např.
identifikační údaje, kontaktní údaje. Osobní údaje jsou potřebné zejména k
tomu, aby bylo možno obchod uskutečnit bez nepřiměřených právních rizik,
včetně jednání o uzavření nebo změně smlouvy s Vámi. V případě, že s námi
uzavřete některou ze smluv o online aplikaci, Vaše osobní údaje
zpracováváme i pro uzavření a plnění této smlouvy. V případě, že s námi
uzavřete smlouvu o revolvingovém úvěru, může tento být spojený s
poskytováním věrnostního programu. V takovém případě zpracováváme při
plnění smlouvy Vaše osobní údaje také pro potřeby zajištění poskytování
výhod z programu plynoucích. Pro funkčnost věrnostního programu může být
nezbytné sdílení Vašich údajů mezi naší společností a našimi partnery
zapojenými do věrnostní sítě, případně našimi cobrandovými partnery
věrnostního programu. Kompletní seznam partnerů a cobrandových partnerů,
zapojených do věrnostní sítě, naleznete na webové stránce www.homecredit.cz
v záložce „Ochrana osobních údajů“. Abychom Vás informovali o nejnovějších
nabídkách souvisejících s čerpáním úvěru a využíváním věrnostní sítě,
můžeme Vám zasílat spolu s výpisem z účtu informační letáky o nabídkách
produktů těchto společností.
Ověřování Vaší bonity
Z důvodu plnění povinností, plynoucích nám ze zákona, jsme povinni před
poskytnutím úvěru řádně prověřit Vaši bonitu. Za tímto účelem
spolupracujeme s registry klientských informací SOLUS, NRKI a BRKI.
Podrobné informace o zpracování v úvěrových registrech naleznete v části
6.3 tohoto dokumentu.
Naším oprávněným zájmem je také ověřovat Vaše údaje v dalších registrech,
které jsou veřejně dostupné.
V případě, že nám udělíte souhlas podle bodu 6.4.2 tohoto dokumentu, můžeme
Vaše schopnosti a ochotu plnit své závazky ověřit i u telefonních operátorů
T-Mobile Czech Republic, a. s., IČO: 64949681 nebo O2 Czech Republic a. s.,
IČO: 60193336.
Zhodnocení úvěrového rizika
Naším oprávněným zájmem jsou činnosti potřebné ke zhodnocení výšky
úvěrového rizika společnosti, např. ověření žadatele o službu s našimi
interními záznamy, detekce a vyšetřování podvodu, vedení seznamu osob s
omezenou svéprávností, seznamu odcizených občanských průkazů aj.
V rámci této činnosti může docházet také k ověření Vašich údajů ve veřejně
přístupných registrech.
V případě, že k našim službám přistupujete online formou, berete na vědomí,
že pro posouzení úvěrového rizika můžeme zpracovávat některé online údaje
týkající se Vašeho chování na našich webových stránkách, příp. informace o
tom, z jakých zařízení k našim službám přistupujete elektronickou cestou.
Mezi tyto údaje patří IP adresa, informace o prohlížeči a hardwaru
zařízení. Zároveň v tomto ohledu dochází k ukládání tzv. cookies do vašeho
zařízení.
Klientská administrativa
Naším cílem je Váš dobrý pocit a pohodlí při využívaní našich služeb a
komunikaci s námi. Pro vyřízení Vašeho požadavku nebo stížnosti je naším
oprávněným zájmem zpracovávat takové Vaše osobní údaje, které jsou k tomu
nezbytné.
Ochrana práv a právem chráněných zájmů
Naším oprávněným zájmem je po nezbytnou dobu uchovávat údaje, které mohou
být v budoucnosti použité s cílem prokázání našich nároků v soudních a
jiných řízeních nebo v řízení před dozorovým orgánem. Tyto údaje držíme jen
po nezbytnou dobu, která končí uplynutí příslušných promlčecích dob.
V případě, že nebudete hradit řádně a včas předepsané splátky úvěru, můžeme
Vaše údaje poskytnout advokátní kanceláři nebo inkasní agentuře za účelem
vymožení naší pohledávky za Vámi.
Naším oprávněným zájem je postupovat pohledávky na třetí osoby nebo
realizovat jiné formy jejich převodu nebo přechodu. V rámci těchto aktivit
dochází ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich sdílení s třetími
osobami.
V případě, že se rozhodnete podepsat úvěrovou smlouvu biometrickým
způsobem, berete na vědomí, že Váš podpis můžeme s právním titulem určení,
výkon nebo obhajoba právních nároků použít pro účely Vaší identifikace
(např. pro vyhotovení znaleckého posudku soudním znalcem).
Analýza dat
Naším oprávněným zájmem je zpracování analýz, statistik, reportů a
uskutečňování výzkumů s cílem rozvíjet naše služby. K tomu je někdy nutné
použít Vaše osobní údaje. S tímto cílem uskutečňujeme také průzkumy Vaší
spokojenosti s našimi službami nebo testování integrity našich systémů a
odolnosti vůči neoprávněným zásahům. V případě, že navštívíte naše webové
stránky, můžeme Vaše chování v online prostředí vyhodnocovat za účelem
analýzy a statistiky.
Opatření proti praní špinavých peněz
Zákon nám ukládá před poskytnutím služby řádně identifikovat a ověřit
klienta. V průběhu smluvního vztahu jsme potom povinni kontrolovat
klientské platby.
Marketingové oslovování
Naším oprávněným zájmem je nabízet našim stávajícím klientům naše vlastní
produkty a služby. Za tímto účelem Vám můžeme zasílat e-mailové zprávy,
dopisy, SMS, newslettery, stejně jako Vám telefonovat s nabídkami našich
produktů a služeb. V případě, že náš smluvní vztah skončí, můžeme Vás takto
oslovovat ještě po dobu 2 let po skončení smlouvy. Abychom Vám ušili
nabídku na míru, zpracováváme při vytvoření nabídky také údaje o Vaší
bonitě. V rámci marketingového oslovování provádíme marketingové výzkumy,
analýzy, klientské soutěže, průzkumy spokojenosti a podobné aktivity, ze
kterých vyplývá Váš názor na naše služby.
Pokud si nepřejete být jakkoliv oslovováni nebo Vám vadí určitá forma
komunikace, dejte nám prosím vědět a nabídky nebudete nadále dostávat.
Archivní správa
Naší zákonnou povinností (například v oblasti daní a účetnictví) je vést
listinný stejně jako elektronický archiv dokumentů.
Pojištění
V případě, že využijete možnosti stát se pojištěným na základě rámcové
pojistné smlouvy uzavřené mezi námi a některou pojišťovnou, Vaše osobní
údaje zpracovává jak naše společnost, tak příslušná pojišťovna i pro plnění
práv a povinností, které s tímto souvisí. Detailní informace o zpracování
Vašich osobních údajů jsou uvedeny v příslušné rámcové smlouvě, kterou
naleznete na www.homecredit.cz.
6.2. Profilování a automatizované zpracování
Profilováním se rozumí automatizované zpracování osobních údajů sloužících
k posouzení vlastností či preferencí fyzické osoby.
Profilování pro posouzení úvěrového rizika
– naším oprávněným zájmem je rozhodování na základě profilování při řízení
rizik vztahujících se k našim produktům. Vaše profilové údaje využíváme k
vytvoření individuálního profilu a posouzení rizika, např. zda budete
schopni splatit úvěr. Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, musíme
podle zákona postupovat obezřetně, a proto hodnotíme rizikovost úvěru i s
pomocí Vašich údajů a využíváme úvěrové registry NRKI, BRKI a SOLUS,
externí zdroje (např. insolvenční rejstřík, obchodní rejstřík) a interní
databáze, obsahující i negativní informace důležité pro předcházení a
minimalizaci úvěrových rizik.
Profilování pro předcházení a odhalování podvodného jednání
- Vaše identifikační údaje, údaje o produktech a službách, profilové údaje
a další údaje analyzujeme na základě našeho oprávněného zájmu, abychom
zabraňovali podvodným jednáním prováděným fyzicky i digitálně. Na základě
informací vytváříme profilové ukazatele nebo jiné informace relevantní pro
indikaci možných podvodů (např. informace o ukradeném občanskému průkazu
nebo informace o obvyklé zemi pro přístup na osobní elektronický portál).
Právním základem je jak plnění právní povinnosti, tak ochrana oprávněných
zájmů naší společnosti a zájmů a majetku našich klientů.
Automatizované rozhodování při schvalování žádostí o úvěr
– abychom zlepšili komfort a rychlost při využívání našich služeb, můžeme
některé žádosti o půjčky posuzovat a schvalovat na základě výhradně
automatizovaného zpracování údajů zcela bez lidského zásahu. Pokud s
výsledkem takového posouzení nesouhlasíte, máte právo nás požádat o tzv.
„lidský přezkum“, což v praxi znamená, že Vaši žádost přezkoumá některý z
našich pracovníků, a dále máte právo vyjádřit svůj názor případně napadnout
rozhodnutí.
6.3. Registry klientských informací
6.3.1. Zájmové sdružení právnických osob SOLUS
Informujeme Vás, že podle § 20z a § 20za zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, mohou být Vaše osobní údaje
vedeny v databázích (dále též jen „registr“), sloužících k vzájemnému
informování o identifikačních údajích spotřebitelů a o záležitostech, které
vypovídají o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti spotřebitelů. K
tomuto informování není třeba Váš souhlas a vztahuje se i na vztahy vzniklé
v rámci podnikání nebo jiné samostatné výdělečné činnosti spotřebitele.
Naše společnost se účastní registrů SOLUS, zájmového sdružení právnických
osob. Podrobnější informace jsou obsaženy v dokumentu „POUČENÍ o registrech
Sdružení SOLUS“, jehož obsahem je:
a) vysvětlení pojmu informační soubor, a to zvlášť pro Pozitivní registr,
Registr FO a Registr IČ,
b) definice dalších mých osobních údajů, které mohou vzniknout při
zpracování,
c) popis fungování Pozitivního registru, Registru FO a Registru IČ,
d) identifikace subjektů či osob, které mohou mít přístup k Vašim osobním
údajům při jejich zpracování a
e) poučení o Vašich právech (podle nařízení 2016/679, právo na přístup k
údajům: čl. 15, právo na opravu: čl. 16, právo na výmaz: čl. 17, právo na
dočasné omezení zpracování: čl. 18, právo na námitku: čl. 21) v souvislosti
se zpracováním Vašich údajů v rámci registrů SOLUS.
Aktuální znění Poučení můžete kdykoli získat na našich webových stránkách
www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“ a na informační lince
sdružení SOLUS 840 140 120 a na www.solus.cz.
V případě, že registr eviduje záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých
nedošlo k prodlení, a o potenciálních závazcích spotřebitelů (například
Pozitivní registr SOLUS), můžeme do něj stejně jako další uživatelé
nahlížet jen s Vaším souhlasem a vy máte právo vůči provozovateli, který
registr vede (v případě Pozitivního registru SOLUS sdružení SOLUS), písemně
vyjádřit nesouhlas s evidencí údajů o své osobě v registru, který eviduje
záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých nedošlo k prodlení, a o
potenciálních závazcích spotřebitelů. Provozovatel v takovém případě bez
zbytečného odkladu odstraní z registru všechny záznamy, které se Vás
týkají, a učiní opatření směřující k tomu, aby další záznamy týkající se
Vaší osoby nemohly být zapsány.
SOLUS jmenoval pověřence ochrany údajů, kterého lze kontaktovat na adrese
poverenec@solus.cz.
6.3.2. Nebankovní registr klientských informací (NRKI) a Bankovní registr klientských informací (BRKI)
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností vyplývajících
zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při
poskytování spotřebitelských úvěrů, a za účelem ochrany našeho zájmu na
poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy
zjišťujeme a zpracováváme údaje o osobách (a to i bez souhlasu těchto osob,
vyjma rodného čísla) potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit
úvěruschopnost, jsme uživatelem Nebankovního registru klientských informací
(„NRKI“), který provozuje CNCB – Czech Non-Banking Credit Bureau, z.s.p.o.
V rámci NRKI jsou zpracovávány informace, které si nebankovní věřitelské
subjekty vzájemně poskytují o smluvních (úvěrových) vztazích mezi těmito
subjekty a jejich klienty a které jednotlivě nebo ve svém souhrnu
vypovídají o bonitě a důvěryhodnosti, resp. úvěruschopnosti, klientů
nebankovních věřitelských subjektů.
V souvislosti s naší účastí na NRKI o Vás zpracováváme, do NRKI poskytujeme
a z NRKI získáváme tyto Vaše osobní údaje:
a) identifikační osobní údaje;
b) údaje vypovídající o tom, zda mezi Vámi a námi došlo k uzavření,
případně neuzavření, smluvního vztahu;
c) údaje vypovídající o Vašich finančních závazcích a o plnění těchto
závazků z Vaší strany;
d) údaje vypovídající o zajištění Vašich závazků;
e) údaje vypovídající o tom, zda ohledně Vás došlo k postoupení pohledávky;
f) údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti (či platební morálce),
resp. úvěruschopnosti, které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás
získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního
vztahu.
Tyto údaje mohou být rovněž poskytnuty uživatelům Bankovního registru
klientských informací („BRKI“), který provozuje společnost CBCB – Czech
Banking Credit Bureau, a.s., v rámci vzájemného informování uživatelů NRKI
a BRKI o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti,
klientů, a umožnění (a to i opakovaného) posuzování bonity, důvěryhodnosti
a platební morálky, resp. úvěruschopnosti, v souvislosti se smluvními
vztahy mezi Vámi a uživateli NRKI a/nebo BRKI.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů v NRKI je:
a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován
spotřebitelský úvěr,
b) oprávněné zájmy věřitelských subjektů, zejména zájem na poskytování
úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům,
c) souhlas se zpracováním osobních údajů v případě osob zastupujících
klienty či majitele klientů a vždy v případě, kdy je zpracováváno rodné
číslo fyzické osoby.
Právním základem pro zpracování informací (osobních údajů) v rámci
vzájemného informování uživatelů NRKI a BRKI o bonitě, důvěryhodnosti a
platební morálce, resp. úvěruschopnosti, klientů je:
a) plnění právních povinností bank a věřitelských subjektů v případě, kdy
je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr,
b) oprávněné zájmy bank a věřitelských subjektů, a
c) souhlas se zpracováním osobních údajů v případě osob zastupujících
klienty (právnické osoby) či majitelů klientů (právnických osob) a ve
vztahu k NRKI vždy v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické
osoby.
Veškeré informace týkající se NRKI, účasti věřitelských subjektů na NRKI,
zpracování osobních údajů klientů věřitelských subjektů v NRKI, vzájemného
informování uživatelů NRKI a BRKI, jakož i poučení o všech právech klientů
věřitelských subjektů v souvislosti s NRKI či vzájemným informováním
uživatelů NRKI a BRKI, jsou uvedeny v Informačním memorandu Nebankovního
registru klientských informací dostupném na webových stránkách
www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“ a www.nbcb.cz.
6.4. Přehled souhlasů se zpracováním osobních údajů
6.4.1. Souhlas s použitím rodného čísla pro ověření bonity v externích registrech
Pokud nám udělíte souhlas s použitím rodného čísla pro ověření bonity v
externích registrech, souhlasíte s tím, aby naše společnost zpracovávala
Vaše rodné číslo za účelem zajištění Vaší jednoznačné identifikace v rámci
Nebankovního registru klientských informací (NRKI), vzájemného informování
jeho uživatelů a uživatelů Bankovního registru klientských informací (BRKI)
o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce a dále zajištění Vaší
jednoznačné identifikace při ověřování údajů o Vaší osobě a vyhledání
informací vypovídající o Vaší bonitě v katastru nemovitostí, insolvenčním
rejstříku (ISIR), a v Centrální evidenci exekucí.
Tento souhlas udělujete na dobu 6 měsíců ode dne jeho udělení a v případě,
že mezi Vámi a naší společností bude uzavřena úvěrová smlouva, pak souhlas
udělujete na dobu trvání smlouvy a dalších 4 let od skončení smlouvy nebo
zániku závazků z této smlouvy, podle toho, co nastane později.
6.4.2. Souhlas s ověřením bonity u poskytovatelů telekomunikačních služeb
Pokud nám udělíte souhlas s ověřením bonity u poskytovatelů
telekomunikačních služeb, udělení tohoto souhlasu nás opravňuje k tomu,
abychom v souvislosti s Vaší žádostí o uzavření smlouvy (případně její
změnou) předali Vaše telefonní číslo a/nebo rodné číslo operátorům: O2
Czech Republic a. s., IČO: 60193336 (dále jen „O2“) a T-Mobile Czech
Republic, a. s., IČO: 64949681 (dále jen „T-mobile“), s cílem vytvoření
agregované informace (koeficientu) o způsobu využití služeb elektronických
komunikací vedených na Vaši osobu nebo Vaše telefonní číslo, a aby nám
operátoři následně tento koeficient předali za účelem posouzení Vaší
schopnosti a ochoty plnit své závazky.
Pro výpočet agregované informace (koeficientu), mohou být použity Vaše
osobní údaje související s druhem a způsobem užití poskytovaných služeb
(např. druh tarifu, jak často voláte), množství poskytovaných služeb (např.
průměrně provolané minuty, počet SMS zpráv), výše zakoupeného kreditu v
případě předplacených služeb. Koeficient může rovněž zohlednit údaje o výši
plateb za paušální služby, platební morálce a případně informaci o délce
prodlení a neuhrazené částce.
Tento souhlas udělujete na dobu 6 měsíců ode dne udělení souhlasu a v
případě, že mezi námi bude uzavřena úvěrová smlouva, pak souhlas udělujete
na dobu jejího trvání.
6.4.3. Souhlas se zpracováním zdravotního stavu pojišťovnou
Pokud udělíte příslušné pojišťovně Česká pojišťovna, a. s., IČO: 45272956 a
Česká pojišťovna ZDRAVÍ a. s., IČO: 492 40 749, případně MAXIMA pojišťovna,
a. s. IČO: 61328464 (společně dále jen „Pojišťovna“) souhlas se zpracováním
zdravotního stavu pojišťovnou, souhlasíte s tím, aby Pojišťovna
zpracovávala do doby sjednání pojištění údaje o Vašem zdravotním stavu za
účelem zhodnocení pojistného rizika a přihlášení do pojištění. Souhlas je
udělován konkrétní pojišťovně podle zvoleného balíčku pojištění.
Bez udělení tohoto souhlasu není možné k pojištění přistoupit. Právním
základem pro zpracování údajů o Vašem zdravotním stavu v době po sjednání
pojištění je, že je to nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních
nároků pojišťovny, přičemž pro toto období jsou údaje o Vašem zdravotním
stavu zpracovávány bez nutnosti Vašeho souhlasu.
6.4.4. Souhlas se zpracováním údajů souvisejících s využitím elektronických a online kanálů
Pokud nám k tomuto účelu udělíte souhlas, budeme Vaše osobní údaje
související s využitím elektronických a online kanálů využívat na tvorbu
personalizovaných obchodních sdělení, stejně jako na tvorbu scoringových
modelů.
Jedná se zejména o údaje o Vašem zákaznickém chování na webových stránkách
Společnosti, o Vaše zájmy a preference na těchto stránkách a informace o
tom, z jakých zařízení k našim službám přistupujete elektronickou cestou.
Mezi tyto údaje patří IP adresa, informace o prohlížeči a hardwaru
zařízení. Zároveň v tomto ohledu dochází k ukládání tzv. cookies do vašeho
zařízení.
Tento souhlas udělujete na dobu 1 roku od jeho udělení a v případě, že mezi
Vámi a Společností bude uzavřena úvěrová smlouva či vícero smluv, pak
souhlas udělujete na dobu jednoho roku ode dne skončení poslední smlouvy s
námi.
6.4.5. Souhlas se zpracováním údajů o zdravotním stavu pro potřeby služby Bezpečná splátka
V případě sjednání služby Bezpečná splátka bude nutné udělit nám souhlas s
tím, abychom zpracovávali údaje o Vašem zdravotním stavu za účelem
vyhodnocování splnění podmínek pro možnost využití této služby.
Tento souhlas udělujete na dobu trvání smlouvy.
Bez udělení tohoto souhlasu není možné ke sjednání služby Bezpečná splátka
přistoupit, neboť v případě vzniku nečekaných událostí, které jsou
předpokladem pro využití služby, bude nutné vznik takové události doložit
příslušným dokladem, který může obsahovat údaje o Vašem zdravotním stavu.
Souhlas je možné kdykoli odvolat s tím, že v takovém případě však bude
nutné službu s ohledem na nezbytnost souhlasu ukončit.
7.
Jak dlouho uchováváme Vaše osobní údaje?
Vaše osobní údaje zpracováváme pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k
účelům jejich zpracování. Máme nastavená přísná pravidla archivace, která
zajišťují, že údaje nezpracováváme déle, než je nezbytné. Pokud zjistíme,
že již nejsou osobní údaje potřebné pro žádný ze stanovených účelů, pak je
vymažeme.
Vaše osobní údaje zpracováváme po celou dobu, po kterou Vám poskytujeme
naše služby. Po skončení smlouvy nebo zamítnutí žádosti sice významně
omezíme jejich použití, zcela je však nevymažeme. Zůstávají některé důvody,
pro které musíme Vaše osobní údaje zpracovávat i nadále:
a) z důvodu archivační povinnosti podle zákona č. 257/2016 Sb., o
spotřebitelském úvěru zpracováváme osobní údaje dalších 5 let po skončení
smlouvy nebo 1 rok od zamítnutí žádosti;
b) z důvodu plnění archivační povinnosti dle zákona proti praní špinavých
peněz a financování terorismu a daňových předpisů zpracováváme osobní údaje
po dobu 10-ti let;
c) z důvodu ochrany našich práv a právem chráněných zájmů zpracováváme Vaše
osobní údaje po dobu 10-ti let.
V případě zpracování prováděných v našem oprávněném zájmu jsme interně
nastavili dobu zpracování tak, aby odpovídala danému účelu. Údaje, které
zpracováváme s Vaším souhlasem, uchováváme po dobu, na kterou byl souhlas
platně udělen, případně do doby jeho odvolání. Vzhledem ke spolupráci s
některými registry klientských informací jsme dále povinni dodržovat lhůty
pro zpracování dle podmínek stanovených jednotlivými provozovateli
registrů.
8.
Jak se staráme o bezpečnost Vašich osobních údajů?
Bezpečnost Vašich osobních údajů je naší prioritou. Osobní údaje jsou pod
stálou fyzickou, elektronickou i procedurální kontrolou a naše společnost
disponuje moderními kontrolními, technickými a bezpečnostními mechanismy,
zajišťujícími maximální možnou ochranu zpracovávaných údajů před
neoprávněným přístupem nebo přenosem, před jejich ztrátou nebo zničením,
jakož i před jiným možným zneužitím.
Veškeré osoby, které s osobními údaji klientů přicházejí do styku v rámci
plnění svých pracovních či smluvně převzatých povinností, jsou vázány
smluvní povinností mlčenlivosti. Dodržování všech pravidel je pod stálou
kontrolou Pověřence pro ochranu osobních údajů a interního auditu naší
společnosti.
9.
Komu Vaše osobní údaje můžeme předávat?
Vaše osobní údaje zásadně zpracováváme v rámci naší společnosti. V
případech, kdy nám to ukládá zákon nebo dovoluje náš oprávněný zájem, mohou
být Vaše osobní údaje zpracovávány i mimo naši společnost. Vaše osobní
údaje předáváme zejména našim smluvním partnerům. Jedná se například o
předávání osobních údajů v rámci věrnostních programů. Nemusíte mít obavy,
spolupracujeme pouze s takovými subjekty, které splňují přísné požadavky,
pokud jde o ochranu Vašich osobních údajů. Se smluvními partnery máme
uzavřenou dohodu o mlčenlivosti, abychom předešli zneužití či jinému
neoprávněnému nakládání s Vašimi osobními údaji. K předávání Vašich
osobních údajů dochází pouze v rozsahu stanoveném zákonem nebo nezbytném
pro naplnění účelu smlouvy s naším partnerem. Můžete si přitom být jisti,
že v žádném případě s Vašimi údaji neobchodujeme. Vaše osobní údaje
předáváme následujícím kategoriím subjektů:
Společnostem skupiny PPF
– můžeme předávat vybrané údaje, pokud je to nezbytné pro řízení úvěrových
rizik ve skupině (např. informace o případné negativní úvěrové historii
žadatele o půjčku v dané společnosti), pro administrativní účely nebo v
rámci dodavatelských vztahů. Seznam společností patřících do skupiny PPF
naleznete na webové stránce www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních
údajů“. Zde se také dozvíte, se kterými společnostmi aktuálně
spolupracujeme.
Dodavatelům
- subjektům, které jsme pověřili zajišťováním některých provozních ale i
jiných činností, předáváme osobní údaje jen tehdy, pokud je zpracování
osobních údajů nezbytné pro výkon dané činnosti. Takové subjekty označujeme
za tzv. zpracovatele. Spolupracujeme pouze se zpracovateli, kteří jsou
důvěryhodní, kvalitní, a kteří s námi uzavřeli smlouvu, ve které se
zavazují dodržovat přísná pravidla ochrany osobních údajů včetně
technických a organizačních opatření. Pokud využíváme cloudových uložišť,
jsou zásadně umístěna v rámci EU a vždy je zajištěn vysoký stupeň
zabezpečení údajů.
Mezi naše dodavatele patří:
a) poskytovatelé IT služeb, včetně cloudových uložišť
b) společnosti ze skupiny PPF
c) marketingové agentury
d) poskytovatelé tiskových a poštovních služeb, včetně kurýrů
e) poskytovatelé platebních služeb (např. ThePay)
f) bankovní instituce
g) auditorské společnosti
h) účetní, daňoví poradci
i) poskytovatelé archivačních služeb,
j) advokáti a subjekty vymáhající naše pohledávky
Distributorům
– pro distribuci našich služeb můžeme využívat tzv. zprostředkovatele. Máme
s nimi uzavřenou smlouvu upravující pravidla ochrany osobních údajů našich
klientů. V případě, že úvěr je poskytován k úhradě kupní ceny zboží, může
docházet k nezbytnému sdílení Vašich údajů mezi naší Společností a těmito
našimi partnery tak, aby byla zohledněna provázanost kupní a úvěrové
smlouvy.
Úvěrovým registrům
– za účelem plnění našich právních povinností jsme ve vztahu k úvěrovým
registrům povinni předávat jim Vaše osobní údaje. Bližší informace najdete
v části 6.3 tohoto dokumentu.
Státním a regulatorním institucím
– komunikaci s těmito institucemi nám ukládá zákon. Jedná se zejména o
orgány státní správy, soudy, orgány činné v trestním řízení, orgány
dohledu, exekutory, notáře - soudní komisaře, insolvenční správce, Českou
národní banku.
Pojišťovnám
– V případě, že se rozhodnete využít možnosti stát se pojištěným z pojistné
smlouvy, uzavřené mezi naší Společností a některou Pojišťovnou, budou Vaše
osobní údaje v nezbytném rozsahu předmětem zpracování naší Společností a
příslušnou Pojišťovnou a předmětem vzájemné komunikace mezi námi a
příslušnou Pojišťovnou.
Držitelům majetkové podstaty pohledávky
– pro zajištění finančních zdrojů společnosti se může pohledávka z úvěrové
smlouvy stát předmětem tzv. participace (získání majetkové účasti na
pohledávce). V takovém případě jsou údaje o pohledávce včetně nezbytných
osobních údajů (např. číslo smlouvy) předány společnosti AB 4 B.V., reg.
číslo: 34186049, sídlem v Nizozemském království, Strawinskylaan 933,
1077XX, Amsterdam.
10.
Předání osobních údajů do zahraničí
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány na území České republiky a na území
dalších států Evropské unie, kde sídlí subjekty, patřící do skupiny PPF, a
které sdílejí stejné standardy ochrany osobních údajů jako Česká republika.
Vaše osobní údaje zásadně nepředáváme mimo území Evropské Unie a stejně tak
dohlížíme na to, aby tak činily i subjekty, se kterými spolupracujeme, a
které se podílejí na zpracování Vašich osobních údajů.
11.
Jaká práva máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů?
K získání přehledu a kontroly nad údaji, které o Vás zpracováváme, můžete
využít zákonem garantovaná práva. Uplatnit je můžete u naší společnosti,
přičemž naše kontaktní údaje naleznete v části 1 tohoto dokumentu.
Právo na přístup ke svým údajům
– abyste si mohli ověřit, jaké údaje o Vás zpracováváme, máte právo na
přístup ke svým osobním údajům a další související informace (např. účel,
kategorie osobních údajů, kategorie příjemců, doba uchování, zdroj). Máte
právo požadovat i kopii zpracovávaných osobních údajů. Za její opakované
poskytnutí však můžeme účtovat poplatek odpovídající nákladům na zpracování
a poskytnutí informace.
Právo na přenositelnost údajů
– budete-li to potřebovat, například pro usnadnění komunikace s jiným
poskytovatelem služeb, máte právo získat osobní údaje, které se Vás týkají,
a které jste nám poskytli a tyto údaje převést dalšímu správci. Toto právo
můžete uplatnit pouze pro údaje, které zpracováváme na základě Vašeho
souhlasu nebo je jejich zpracování nezbytné za účelem plnění smlouvy.
Právo na revizi rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném
zpracování
– snažíme se neustále zvyšovat komfort a rychlost při využívání našich
služeb. V rámci těchto snah jsme zavedli například automatizované hodnocení
a schvalování žádostí o úvěr. V případě, že nesouhlasíte s výsledkem
takového posouzení Vaší žádosti, máte možnost napadnout toto rozhodnutí,
vyjádřit se k němu a požádat nás o tzv. „lidský přezkum“.
Právo na opravu osobních údajů
– V případě, že jsou Vaše údaje nesprávné či nepřesné, pak je samozřejmě
opravíme a chybějící údaje doplníme.
Právo na výmaz osobních údajů
– Vaše osobní údaje mažeme automaticky neprodleně po skončení všech účelů
jejich zpracování, dále v případě odvolání Vašeho souhlasu a při
neexistenci žádného dalšího právního důvodu zpracování i v případě účinného
vznesení námitky proti zpracování, prováděnému z důvodu našeho oprávněného
zájmu. Výmaz Vašich osobních údajů je samozřejmostí i v případě, že to bude
nutné ke splnění právní povinnosti, nebo pokud vyjde najevo, že osobní
údaje byly zpracovávány protiprávně.
Právo na námitku
– pokud si nepřejete, abychom pokračovali ve zpracování Vašich osobních
údajů, které provádíme na základě ochrany našeho oprávněného zájmu, můžete
uplatnit tzv. námitku (více v části 12 tohoto dokumentu). Při podání takové
námitky jsme povinni posoudit, zda Váš zájem na ochraně Vašich osobních
údajů převažuje nad naším oprávněným zájmem, pro který Vaše osobní údaje
zpracováváme. V případě, že dospějeme k závěru, že Váš zájem na ochraně
Vašich osobních údajů je větší, než ten náš, přestaneme Vaše osobní údaje
pro tento účel zpracovávat. Výsledek tohoto posouzení Vám samozřejmě včas
sdělíme.
Právo na omezení zpracování osobních údajů
– v zákonem stanovených případech omezíme zpracování Vašich osobních údajů.
Jedná se o případ, kdy:
a) popíráte přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k ověření
přesnosti údajů,
b) zpracování osobních údajů je protiprávní a vy přesto odmítnete jejich
výmaz,
c) sice nepotřebujeme osobní údaje pro naše účely zpracování, ale Vy je
přesto budete požadovat, pro určení, výkon nebo obhajobu Vašich právních
nároků,
d) vznesete námitku proti zpracování prováděnému v našem oprávněném zájmu,
a to až do rozhodnutí o námitce.
Právo na odvolání souhlasu
– pokud jste nám udělili souhlas se zpracováním osobních údajů, máte právo
jej kdykoliv odvolat. Po odvolání souhlasu ukončíme zpracování Vašich
osobních údajů, k jejichž zpracování nemáme jiný právní titul.
Právo podat stížnost ÚOOÚ
– pokud by se Vám něco ohledně zpracování Vašich osobních údajů nelíbilo,
budeme rádi, když nám to dáte vědět. Vynasnažíme se vše vyřešit k Vaší
spokojenosti. Vždy však máte právo obrátit se se stížností na Úřad pro
ochranu osobních údajů.
12.
V jakých případech můžete podat námitku proti zpracování, nezbytném pro
ochranu našeho oprávněného zájmu?
Ochrana oprávněného zájmu naší společnosti je jedním z právních základů pro
zpracování osobních údajů. Můžeme jej použít jen u těch zpracování, která
můžete očekávat, a u kterých nedojde k nepoměrnému zásahu do Vašeho
soukromí či práv. V případě zpracování prováděného z důvodu ochrany našich
oprávněných zájmů máte právo podat tzv. námitku, a to z důvodů týkajících
se Vaší konkrétní situace. Námitce proti přímému marketingu musíme vyhovět
okamžitě, přičemž námitky proti ostatním účelům zpracování budeme posuzovat
s ohledem na důvody jejich podání. Ukončení zpracování osobních údajů na
základě podané námitky přitom nemusí nutně znamenat likvidaci údajů. Vaše
osobní údaje totiž můžeme zpracovávat ještě pro jiné účely a na jiném
právním základě.
Pro přehlednost uvádíme seznam účelů zpracování, prováděných na základě
našeho oprávněného zájmu:
a) Zhodnocení úvěrového rizika
b) Klientská administrativa
c) Ochrana práv a právem chráněných zájmů
d) Analýza dat
e) Marketingové oslovování
Podat námitku je možné několika způsoby:
a) Přímo v našich obchodních sděleních je včleněna možnost zrušení jejich
zasílání daným komunikačním kanálem;
b) pokud již nechcete, abychom Vám telefonovali, v rámci hovoru nám to
prosím sdělte;
c) Vaši námitku nám můžete zaslat na naše kontakty (viz část 1 tohoto
dokumentu).
13.
Slovníček pojmů
Osobní údaj
- Jakékoliv informace vztahující se ke konkrétnímu identifikovatelnému
člověku (např. jméno, věk, příjem, IP adresa).
Cookies
- Krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do
prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například
preferovaný jazyk a další nastavení.
Oprávněný zájem
- Zájem naší společnosti na zpracování osobních údajů, které můžete
legitimně očekávat, a který nezasahuje nadmíru do Vašeho soukromí a práva
na ochranu osobních údajů (např. zájem na přiměřenou obchodní komunikaci s
klienty nebo náš zájem na ochraně našich práv a právem chráněných zájmů v
případném soudním či jiném řízení).
Profilování
- Automatizované zpracování Vašich údajů, spočívající v jejich použití k
hodnocení některých osobních aspektů, sloužící například k analýze či
předpovědi Vašeho chování v osobním i profesním životě, Vaší ekonomické
situace a osobních preferencí.
Správce
- Osoba, která určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů;
zpracováním může správce pověřit zpracovatele.
Zpracovatel
- Osoba, která byla správcem – tedy námi – pověřena určitou činností, pro
jejíž výkon je nezbytné zpracovávat osobní údaje, např. dodavatel IT
služeb.
Subjekt údajů
- Osoba, k níž se osobní údaje vztahují, typicky náš klient.
Účel
- Důvod zpracování, ke kterému využíváme Vaše osobní údaje.
Zpracování
- Jakákoliv operace, kterou správce nebo zpracovatel provádějí s osobními
údaji. Zpracováním je i pouhé uchování osobních údajů.
14.
Účinnost Informačního memoranda
Toto informační memorandum je platné a účinné ke dni 16. 4. 2019. Aktuální
znění Informačního memoranda je uveřejněno na webových stránkách naší
společnosti www.homecredit.cz.